Torsdag

Dagarna och veckorna springer förbi så man knappt hinner med. Påsken kom och försvann lika fort. Jag tillbringade hela påsken och lite till på jobbet. Va jämnt helt slut i måndags när jag slutade. 7 dagar på raken, varav en delad tur. Kvällar och dagar om vartannat och både dåligt med sömn och känslan av att inte hinna med nåt va påtaglig, lägg till ont i ryggen i flera dagar och huvudvärk på de så humöret va jämnt inte på topp! Men 2 lediga dagar rådde bot på det. Påsken tillbringade jag som sagt på jobbet men barnen har firat påsk på bästa sätt alltså med helt sjukliga mängder påskägg och godis och såklart hade påskharen varit här på natten och gömt ägg med lite allt möjligt i. Dom har godis till midsommar nu känns de som iallafall. Iallafall Wilde medans Oliwer äter väldigt begränsat med godis så Wilde får nog de mesta av hans. Det vill säga utom det som jag kan ha råkat äta upp. 🙈🙈🙈

I tisdags kom min syster hit för att passa barnen medans vi åkte till Karlstad för att regga en bil, shoppa och va barnlediga en stund. Shopping? Jo men 2 påsar från rusta och en liten en från New Yorker. Behöver jag ens berätta att det mesta dessutom var till barnen? Jaja de va skönt att komma hemifrån lite iallafall och bara va.❤ De var en bra dag förutom lite krångel med bilen men inget som inte löste sig så. När vi kom hem drog jag med syrran ut till ett ödehus jag och Maria fick syn på när vi jobbade i söndags. Men de ska få ett eget inlägg med alla bilder. 

Denna veckan är riktigt lugn, ledigt utom idag och imorn men bara jobb 7-14 båda dagarna så Wilde ska få ha ett någorlunda ledigt lov. Imorn skulle fritids till Säffle lekland så han får ju en toppen dag på fritids iallafall. Känns så mycket bättre då när man inte riktigt kan ta helt ledigt hela veckan. 

Ser framemot ytterligare ledighet i helgen nu. Vädret ska visst bli bra och jag planerar att vi ska greja en del ute. Finns miljoner saker att göra men får vi bara lite gjort så är jag nöjd. 


Påsk, vårkänslor och shopping i bild 👌



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0