Skillingmark... igen..

Ja i måndags eftermiddag var vi en ett blandat gäng som packade ihop oss i bilar och styrde långt in i dom värmländska skogarna för att sova i Frammegården. Vi var 6 stycken arbetskamrater, Lindas ena son, en utbytesstudent från Tyskland och en Elin som var där.  En helt okej spännande vistelse även om jag verkligen vill ha den där känslan från första gången. Jag vill bli så jävla rädd så jag inte kan stanna kvar där! Kommer inte sluta åka dit förrens det händer igen. 


Vi packade in oss, kokade kaffe och gick husesyn. Ställde fram lite saker för att locka fram barnen. Tiden gick och det blev kvällen, dukade upp taco buffé följt av massa godsaker och lite cider/alkohol. Hördes lite ljud från övervåningen som att möbler som flyttade sig, dunsar osv. Hörde nån röst, utslag på emf mätare hela tiden och Ghost radion som sa en hel massa konstigt men även saker som stämde. Efter att ha hört ljud uppe gick vi upp och kunde konstatera att en grej från en leksak hade flyttats till ett annat rum. En stol som stog konstigt men som vi inte kan svära på att den stått så hela tiden men inte reagerat på den tidigare. Efter det med leksaken som fanns i stora salen uppe sa Ghost radion matsal, glad och leka. Stämde skrämmande väl. Hörde röster när vi var några som gick till toaletterna. Sen var det lugnt och tröttheten en faktum så vi bäddade ner oss lite varstans på nedervåningen. Vaknar mitt i natten av att fryser ihjäl, samtidigt hör jag ljud. Nåt duns uppe och ett högt knäppande från köket och jag blir så varm. Det tystnar och jag fryser igen. Nästa morgon frågar jag Linda som sovit i köket om hon hört nåt och hon har hört och känt samma som  mej. Ljuden och värmen. Säga vad man vill, tro vad man vill men på det där stället är man inte ensam iallafall! 

Efter städning och frukost styr vi hemåt igen efter en trevlig och spännande vistelse (Har haft emf mätaren och Ghost radion igång under morgonen men inga utslag på emf och bara nåt litet från Ghost radion). 

Älskar de där stället. Tack allihopa för en trevlig tur. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0