Torsdag

Kör på never ending story -VAB. Nu var det korvens tur att bli sjuk igen. Hämtade en pigg och glad kille på dagis igår, 1 timme senare kokade han av feber och sen har förkylning brutit ut. Bara hoppas det stoppar med en helt vanlig förkylning och inte blir öroninflammation igen bara. Imorgon blir det iallafall jobb igen då är Fridde ledig. 


Faktiskt haft en helt okej dag. Brukar bara vara stressad och less på att just sitta hemma med vab, man blir liksom så låst och svårt att hitta på nåt. Men oliwer har varit på gott humör trots att han är sjuk, vi har städat, plockat och rensat uppe. Wilde har spelat massa bra musik och varit nöjd. När oliwer låg och sov ute i vagnen hann jag med nästan 1 och halv timmes kvalitetstid i telefon med Emelie samtidigt som jag ryckte upp massa gamla döda blommor och växter ute. Haha så man roar sej liksom 😂 

Har förutom sjuka barn haft bra flyt denna veckan. Kris på jobbet och svårt att få folk så fick ut och jobba igår kväll och blev ledig lördag. Inte mej emot, win win för både mej och jobbet för var lättare att ge mej ledigt lördag än att få in nån igår kväll. Och lagom tills jag blivit ledig lördag så vinner jag en tävling och får gå på barnloppisen ensam 1 timme innan alla andra tillsammans med en vän på lördag. Hur perfekt? Det blir Emelie som får följa med så äntligen får man träffa henne en sväng med. I tisdags vann jag en gissningstävling och vann nutriletts nya shakes och idag får jag från buzzador att jag får testa samma shakes från dom med. Perfekt för mig det 👌 Hel nöjd jag. 👌 

Nu längtar jag efter kvällen och att Fridde ska komma hem. Knappt setts på flera dagar för jobbat om varandra. Wilde har bestämt maten idag -tacos så det får de bli och massa soffhäng och kolla ikapp på allt jag missat när jag jobbat.



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0