Fredag

Vilken lång vecka det har varit! Men äntligen blev det helg och inte bara helg utan ledig helg.. Och långhelg eftersom dagis är stängt på måndag så har vi tagit ledigt båda två. Och ledigt 3 helger på raken nu dessutom. Känns helt okej får jag säga. Behöver ledigt nu. 


Men känns inte riktigt som fredag, har inte fått min vanliga fredags rutin med att sluta tidigt, komma ut och gå och få den där känslan av ledigt. Slutade tidigt iallafall klockan 14, handla, laga mat & äta, köra Fridde till fest med jobbet i Åmål. Hem igen, oliwer grinig och trött som tusan. Såpass att han somnade helt själv uppe när vi kom hem. Syrran, Tom och Louise kom förbi en sväng och syrran hade köpt lördags godis till wilde och en påse favorit godis till mej 👌👌👌 Va glad man blir av såna små överraskningar. 

Mitt flöde på instagram idag har varit fyllt av barnmässan, vad jag längtar tills på söndag när vi ska dit! Wilde längtar också. Ska bli kul att hitta på nåt. Efter de får det bli lite shopping, Wilde måste ha skor och gummistövlar för han har bara tjocka vinterskor och med tanke på att våren verkar vara här så är det ett stort måste nu. 

Nu får det snart bli natten här, är som vanligt trött som bara den. Är jämnt lite trött på att vara trött. Känns som man knappt har nåt liv när man somnar runt 8-9 varenda kväll. Men man får försöka få den sömnen som går med. Imorgon är det säkerligen full fart igen vid 5 tiden om inte tidigare. Har man tur kanske lite senare.. 1 dag denna veckan sov faktiskt oliwer tills klockan ringde, kändes som jag hade försovit mej när man inte hade varit uppe minst 1 timme innan klockan ringde eller Fridde har varit uppe med oliwer så han åtminstone är färdigklädd och sådär. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0