Fredag

Första jobbveckan är avklarad, första dagen tog det verkligen imot men sen var det precis som vanligt igen. Lite mer rörigt när det är sommar men inget man inte löser. Avslutade med en bra kväll igår och nu 3 ledigt. 


Alltså allihopa, sommarreor och slutreor finns det nåt så bra eller?! Gjort så himla bra fynd till barnen. På Lindex häromdagen fick jag kläder som ordinarie pris skulle ha kostat 1285:- för ynka 285:-. För nån vecka sen handlade jag på Kappahl, 3 plagg för sammanlagt 29:- (70%, 3 för 2 och en innestående bonus på 50:-) Var till Åmål och tog en affärsrunda med syster och barnen igår och köpte då termobyxor till Wilde för 75:-. Bättre än så blir det knappast man får knappt begagnat för dom priserna vanligtvis. Fick även iväg till Lindex en sväng till igår igen för ångrade att jag inte köpte fler shorts tidigare. 3 par shorts och 1 t-shirt för 110:- skulle ha kostat 425:-. Älskart! 😂

Idag inga planer, måste försöka greja lite bara med allt möjligt här hemma. Städ, tvätt och allt sånt där trist men som är måste. Imorn åker vi äntligen på en efterlängtad tur. Som jag väntat! Bokade i mars men kommer inte iväg förrens nu. Hoppas på en händelserik helg. 😱😱😱






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0