Lördag

Efterlängtad och ledig helg.. En väldigt lugn och händelselös dag idag. Tog oss en tur ut till Tommy och Anita i förmiddags och lämnade jultidningar och träffade Stjärnan. Om 2 veckor flyttar hon hem till oss. Så söt och Oliwer va så go mot henne. 


När vi kom hem blev det (som vanligt 😂) städ och plock, blixten McQueen maraton på tv. Pyssel med play doh och ännu mera blixten McQueen och ännu mera städning. Sjuk börjar jag bli med, inte okej! Även barnen. Oliwer är sliten och grinig, Wilde hostar och snorar. Försöker mota förkylningen med coldy. Får se om de funkar. Passar inte bra att bli sjuk iallafall inte lagom till Ullared. Även tänkt att vi skulle åka förbi och gratulera Kennie till bebisen när vi åker förbi men de blir de inte nåt med nu inte riskera att smitta en nyfödd. Jaja Ullared ska de mycket till att jag inte skulle åka så dit bär de av oavsett, packat Panodil och massa andra mota bort och lindra förkylning grejer. Klockan kvart över 3 ringer klockan. Helt galet att kliva upp mitt i natten sådär men värt de i slutändan att vara där först och förhoppningsvis klar med alla julklappar efter imorn. Tur jag även är ledig måndag, både med tanke på förkylning och skönt med en extra dag efter morgondagen. 

Återkommer säkerligen på måndag igen med alla fynd. Nu ska jag få en sliten Bobbo att sova, pizza får bli maten och sen nåt bra på tv och tidigt i säng. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0