Torsdag

Snart har hela veckan gått igen. Förstår inte vart dagarna tar vägen ibland. 


Vi kom iallafall iväg i helgas och gratulerade syrran på födelsedagen. Är rätt nöjd med min idé att ge en EMF mätare i present. Kommer dock vara mindre nöjd när vi väl är i skillingmark nästa gång om den fungerar som den ska och skrämmer skiten ur oss. 😂 Hade annars så dåligt med idéer men när man gillar samma som vi gör med det mesta ja då kan jag alltid köpa tröjan jag själv velat ha länge.. och favorit godiset 👌 En trevlig tur till Åmål.  Wilde stannade kvar där och kom inte hem förrens på måndag kväll han. 

Hämtade resterna av barnloppisen på söndagen med, sålde bra och inte mycket saker tillbaka. Så bra! 

Oliwer fick en vab dag hemma med pappan sen var minsann hans förkylning allt annat än slitsam för han så på tisdagen var det slut vabbat och dagis dags. Men han delade med sig och jag har åkt på skiten istället. Vart dålig sen i tisdags mitt på dagen nu, så sliten och kurig. Ont i halsen och hes så jag knappt kan prata inimellan. Bra kanske och va tyst för en gångs skull 😂 men inte kul att va sjuk. Ska dessutom göra mina fransar imorgon, hur ska jag ens överleva att ligga där i över en timme utan att hosta och snora? Och halsen som gör så mycket mera ont när jag ligger ner? Bra dag att fixa fransarna 😣😷 Men måste få det gjort så bara att bita ihop de. 

Ledig helg på ingående med utan några värre planer. Skönt! 3 lediga helger på raken har dock gått alldeles för fort. 





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0