Helg

Efter 7 dagars jobb varav 1 dubbelpass så blev det äntligen helg. Dock blev det bara 1 ledig dag sen på't igen, men med kval övertid så känns det helt okej att åka och jobba imorn igen. Hade inte gjort det för timmar för har gjort tillräckligt med timmar för denna veckan men när det ger lite extra så. Ska dessutom bara jobba en helg till sen är jag ledig 3 helger på raken för tagit semester första helgen i oktober 👌

Idag får det bli en riktigt lång promenad, minst 1 mil för det har inte blivit en meter denna vecka ens, dock cyklar jag ju 95% av min arbetstid men känns inte lika bra som när man går. Även loppa på medis, det gillar jag. Syrran skulle ha kommit upp men blir antagligen inget för hon är sjuk. Tråkigt när man är ledig och äntligen skulle kunna ses men är inte kul att åka ut när man är sjuk och jag vill heller inte riskera att vi blir sjuka på nytt här i huset.

Imorn är det som sagt jobb som gäller men är ju bara ett kort pass. Klockan 1 ska vi på barnkalas. Goa Nova som fyllt 6 år. Ska bli kul, kul för Wilde med kalas och kul för mej att få träffa mina vänner. Blir inte så ofta nu förtiden för tiden finns aldrig.

Annars inte mycket nytt.. tror jag? Kommer inte på nåt iallafall..

Fredags mys när det är som bäst 👆 Började kolla på en ny serie på Netflix som verkar riktigt bra - American odyssey (stavning 😂) Latade oss med sibylla mat igår med. Och jag kom hem till ett nystädat hus efter jobbet, ingen hemma och kunde gå raka vägen i duschen och krypa i rena och fräsha mjukiskläder. 👌


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0