Helg igen

Sjukt skönt att gå på ledigt redan kl 1 idag, har inte haft mer än 1 dag ledigt 2 ggr dom senaste 3 veckorna så känns ju som semester med 2 dagar ledigt på samma gång 😂

Efterlängtad helg, martens helg. En tur på stan efter jobbet. Samma grejer som alltid, köpte samma saker som alltid. Bröd och choklad 👌 Wilde köpte sig en pokemon tröja där på marknaden och Oliwer fick ett par fina byxor med ugglor från lindex. Massa folk, såg knappt nån jag kände eller så såg jag inte dom jag kände förrens dom hejat och gått förbi. Blir helt stirrig när de är folk överallt. Kan förresten inte förstå varför folk ska cykla, gå med hundar eller röka bland allt folk när det är marknad. Livrädd att barnen eller vagnen ska bli bränd. Men å andra sidan så svär nog folk åt oss som kommer med barn och vagnar också. Men ändå...

Tivoli var vi på med efter 1 varv på stan. Nöjd Wilde själv tycker jag det är hutlöst dyrt. 40 spänn för ett par minuters åk. Gillar egentligen inte kringresande tivolin, känns inte säkert så är glad så länge Wilde åker dom lite mindre karusellerna. Avslutade med att köpa med pizza och åka hem lagom tills ovädret drog in över stan.

Imorn ska barnen på marknaden igen med syrran får se om jag hinner bli med en sväng jag med men ska jag iväg och fixa fransarna igen, verkligen välbehövligt! Ser ut som crap efter förra förlängningen och kan knappt sminka mej. Eller jo sminka mej kan jag såklart men har inga fina fransar längre och de blir inget bra. Fick förövrigt för mej att att ha i ljuslila inpackning i mitt hår, väldigt moget och bra kändes det när det blev mindre lyckat. Men tror jag fått någorlunda ordning nu efter 3e ggn. 😂 Tyckte det var kul med nåt lite roligare när man ska ut.

Nu får det bli nåt fredagsmys och ladda för en förhoppningsvis toppen dag imorn. Hoppas på lite sömn med, dom senaste Oliwer nätterna har inte varit roliga. Hoppas han behöver sova inatt han med så vi får sova ordentligt. 😴


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0