Hela veckan

Hinner aldrig sitta här längre, en vecka sen senast. Dagarna bara går så får väl bli en hela veckan uppdatering detta.

Den nästan lediga helgen som var va en bra helg. Lördagen sådär bara lugn och go. Va ute och gick jättelångt och var på loppan på medis och gjorde ett par riktigt bra fynd till barnen eller ja främst Wilde. Märkeskläder i fint skick för noll och ingenting sånt gillar jag 👌

Söndagen jobbade jag en kort sväng sen vankades det 6 års kalas för Nova. Mat och tårta, trevligt sällskap och badtunnebad för barnen. En trevlig eftermiddag.

Veckan som varit har fyllts med jobb och jobb. Nya schemat startade i måndags. Känns som jag kommer få jobba ihjäl mej men ja vi får väl se om några veckor hur det går.. Försöker komma ut och gå så mycket/ofta som det hinns med. Mår bra av att komma ut och röra på mej och skönt för huvudet med tystnad. Har blivit så känslig för massa ljud och väsen på sistone så är medicin att komma ut. Ibland kanske ringa nån och hinna prata i lugn och ro men oftast föredrar jag att vara "ensam".

Idag var veckans enda lediga dag. Fullsatt dag, började med sovmorgon, sen packade vi ihop oss och drog till karlstad. Fridde skulle ha lite bilgrejer. Var och köpte nya höstskor till barnen och stövlar till mig. Provade och blev kär i ett par nike air, med tanke på prislappen lär jag få vänta på tomten men så bra jag kände min kropp skulle må i såna skor på jobbet. Åt god mat på mamas och avslutade med en ikea tur. Nya glas och muggar, en skrivbordsstol till Wilde, en rolig tunnel till Oliwer och lite annat småplock som är bra att ha. Trevlig tur med mina hjärtan ❤

När vi kom hem gick jag och Oliwer ut på promenad, var förbi pappa och Ingela som kommit hem efter att ha vart i stugan i nästan 3 veckor. Vi har vattnat blommor och haft hand om posten medans dom var iväg. Både vi och barnen fick presenter ☺ Sen när vi kom hem drog jag igång med plocka, städa och tvätta. Ska hämta och hänga sista omgången tvätt för idag när jag skrivit klart. Haha fredags mys på hög nivå 😂 Fridde drog iväg och fiska han. 👌

Imorn drar jobbhelgen igång sen är jag inte ledig förrens nästan lördag. Imorn kväll sover barnen hos faster Maria, Fridde drar till Årjäng och jag ska ner till mormor och hjälpa henne rensa och städa i huset. Där har vi lördags mys på hög nivå med 😂

Syskon matchning 👌
Presenterna vi fick 👆

Där hade vi hela veckan.. Hörs väl om en vecka eller så igen. 😉


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0