Idag är ingen vanlig dag

Ännu en natt med dålig Oliwer sömn. Ni skulle bara veta hur mycket jag hoppas att detta vänder nu iochmed dagis. Hur ska vi annars orka? När båda ska upp och jobba.. Jaja som sagt nu lever vi på hoppet här 👌

Mycket nöjd med gårdagens loppis iallafall. Skor till mej, haha såna där riktigt varma barnskor viking med goretex och foder. Ska nog hålla mej varm om fötterna kalla dagar i hemtjänsten. 40 kronor känns som hittat. Ett par vita sneakers till Wilde och våren för 20. Duger bra som extra de dom var både hela, fina och fräsha så. Oliwer fick 2 ggr vinterskor. Ett par typ helt nya och sen ett par kavat defender för 30:-. Sånt gillar jag. Skulle inte köpa vinterskor till Wilde begagnat (eller jo har köpt som extra skor) men ett par nya ska ha han. Till Oliwer spelar de liksom inte så stor roll i så små storlekarna är dom oftast som nya. Syrran fick sej 2 par skor hon med. Sen var de liksom inte så mycket mer. Kläderna orka jag knappt kolla, är så kul och finns så mycket fint på affären nu så och bådas garderober är fulla. 😂 Hade velat ha 1 extra overall eller vinterset till Wilde men är så slitet i dom storlekarna så tror de får bli ullared på det istället. Han har så han klarar sej egentligen men bra att ha en uppsättning extra. Köpte iallafall en rutschkana till Oliwer och så fick dom en varsin leksak och Wilde fick även leksaker av syrran. Tack för sällskapet igår och hjälpen med barna. ❤

Var även på kalas i långserud igår Marcus som fyllde 16. Alltid trevligt där 😃 Wilde sålde jultidningar han, dags att skicka in första omgången sen tar jag nästa omgång nästa månad. Han säljer ju ur 2 tidningar så.

Idag är de ingen vanlig dag iallafall för idag är det världens bästa pappa och sambo födelsedag. Jag har en plan för denna dagen, hoppas han kommer uppskatta det. Jag ser iallafall fram emot denna dagen. Mer om det får ni höra efter.

Grattis älskling ❤


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0