Trött tröttare tröttast

All energi är som bortblåst, somnar framför tvn varenda kväll, känner mej inte vaken på hela dagen. Idag var det Wilde som fick ge mej en spark för att jag ens skulle överväga att gå ut och gå för han ville ut. Snön är ju så rolig sa han vi går! Noll energi, 4 kilometer kändes som 4 mil trots att jag annars lätt går uppemot 1 mil varje gång. Alla uppvak på nätterna och tidiga morgnar kommer ikapp tillslut. Korven sover fortfarande i vagnen. Wilde är på dagis en sväng eftersom de är så tråkigt och vara hemma med sjuk bror och han får ju vara där enligt reglerna så då får han va det men betydligt färre timmar än om jag skulle jobbat. Väljer det själv att vara där, skit sur imorse för att han ska va hemma imorn. Men du kan väl ta mej till dagis ändå? Pappa kanske kan hämta mej? Varför får jag inte vara på dagis till frukost? Kunde du inte väckt mej så jag fick det? Kan jag få stanna till mellanmål? Tur han trivs så bra där, har en ny kompis som han leker massa med och tror de mest är han som han längtar efter. Dom leker, jobbar och grejar när Wilde berättar.

Får se hur länge korven sover nu, dom senaste dagarna har han sovit flera timmar varje eftermiddag vilket är totalt olikt honom men han är ju sjuk så. Men om han sover lite bättre nu än vad han gjort dom andra dagarna kanske han orkar vara vaken i eftermiddag istället tänker jag. Inte lätt med Oliwer och sömnen inte.

Såhär såg det ut igår, sova sova sova. Han är väldigt mysig när han är sjuk iallafall, man får verkligen passa på njuta av det iallafall för annars är de bara full fart och ingen ro. ❤ Men å andra sidan hellre full fart än att han ska behöva må dåligt så..


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0