1 mÄnad kvar till julafton

Ja men precis 👆 En enda liten ynka mĂ„nad kvar. Har ni börjat köpa julklappar? Gjort fint hemma? Skrivit önskelista?

Jag har börjat med julklappar, bara till barnen och min syster ÀnsÄlÀnge. Wilde har en lÄng vÀlfylld önskelista som jag försöker uppfylla sÄ gott de gÄr. Ingen omöjlig lista sÄ Àr inte sÄ svÄrt, lego, godis, lampor, cheva saker och lite annat. Oliwer behöver inget direkt men lÀtt att köpa till ÀndÄ, han har ju inte direkt nÄn önskelista att gÄ efter. Ska försöka fixa en hel del julklappar i ullared till helgen med.

Julfint eller ja adventsfint hemma gĂ„r Ă„t skogen. Är sĂ„ rörigt överallt och försökt börja men blir inte bra. MĂ„ste ha lampfötter, glödlampor och andra blommor i köket sĂ„ faller det nog pĂ„ plats sen.. NĂ„ngĂ„ng...

Önskelista? Wilde har dom sagt en vĂ€lfylld en, Oliwer ingen... Det mesta funkar till han. Och jag? Önskar mej samma saker som alltid sĂ„na dĂ€r klassiska mysiga julklappar som doftljus, presentförpackningar och presentkort. Ikea skulle sitta fint de 👌 Men jag Ă€r inte sĂ„ krĂ€sen, barna Ă€r viktigast ❀ Vill Ă€ven ha en fin vit jul, Ă€r sĂ„ himla mycket mer julkĂ€nsla dĂ„.

Julen ska firas hĂ€r hemma hos oss hĂ€r i Ă„r. Jultomte mĂ„ste fixas. Och allt annat men 1 mĂ„nad kvar sĂ„. 🎅

Hittat ett recept pĂ„ saffransbullar som verkar sĂ„ goda dom mĂ„ste testas snart med. SĂ„ gott med saffran 👌


Kommentera

Kommentera hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0