Tisdag



Tisdag kväll, ligger på soffan väntar på att vi ska kolla på film och lyssnar på regnet. Vilket väder! Vilken åska! Har jäkligt stor respekt för åskan sen det slog ner i vårat hus i Torp. Innan de tyckte jag mest de var mysigt nu tycker jag mest det är otäckt. Låg inatt och funderade på kombon Frammegården + åska och kom fram till ett det är det mest skräckframkallande jag kunde komma på. Det var ju inte så att man sov gott inatt direkt så idag har jag känt mej riktigt trött och slut, på dåligt humör. 

Ny övernattning är bokad där i skillingmark i juni förresten. Galningar men vi måste dit igen! Längtar med en skräckblandad förtjusning. 

Annars då? Har haft några dagar med Oliwer så jag vet inte vad. Denna sömnen, och detta humör! Tror ju alltid att snart blir det bättre men dom senaste dagarna så vet jag inte vad. Konstant gnäll och gråt från det att han vaknar. Inget duger, kan inte sitta själv 1 minut utan att gnälla. Blir verkligen helt slut och ibland känns det som bara vill sätta mej och grina själv. Igår var vi och träffade mammor och barn trodde ju att då tycker han nog det är kul.. Men nej gnällde från det att vi kom tills vi gick. Vet inte vad jag ska göra för att de ska bli bra.. Dom senaste dagarna har han utvecklats nåt helt otroligt, sätter sig, ställer sig överallt försöker förflytta sig när han står och det är full fart. Sånt som jag trott ska göra han gott och gladare men istället verkar de bli värre. Hoppas detta är en kortvarig fas bara.. Enda som verkligen håller han på humör är alla promenader så det blir åtminstone 2-3 timmar ute nästan varje dag. Älskade unge du är verkligen speciell du. 

Det var iallafall trevligt att va iväg och träffa mammor och barn igår. Så härligt gäng, alltid lika trevligt att ses. Vi som var där igår har även stora barn så pratade på att ses med dom också, kan va kul för dom att leka ihop. 

Och imorn drar vi till Karlstad jag, oliwer & syrran och lämnar in Oliwers vagn med. Nu hoppas jag den blir tipptopp, är ju fan att man ska köpa en vagn med så mycket fel på när man köper en ny. Hoppas dom kompenserar att man får köra dit med... Är allmänt bitter på den där vagnen kan jag lova..  

Hoppas imorn blir en bra dag iallafall, att solen lyser, barnet är glatt och har sovit och jag fått sova bra. Vagnen blir bra. Eller kanske ska hoppas på tvärtemot med vagnen så jag får en annan istället. Kanske vore bättre de. 

❤❤❤






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0