Oliwers nya åk



Igår bestämde och beställde jag Oliwers nya vagn. En crescent compact XT air 16 med fasta hjul. Svart på vitt chassi, finare kan de knappast bli. 👌 Får hoppas den faller den lilla herrn i smaken med. Är ju inte mycket han tycker om annars så. Men i denna kommer han ju se hela världen och allt som händer så hoppas den ska bli omtyckt :) Brion som jag har som bilvagn ska säljas i slutet av månaden medans emmaljungan får stanna ett tag till sen säljer jag allt den med. Gött att ha 2 nästan så jag vill ha det sen med. Skulle kunna tänka mej en petite cherie sulky som vagn i bilen sen när emmaljungan är såld men de får vi se på då den dagen de.  

Borde komma imorn iallafall denna nya fina och jag väntar med spänning! Beställde från köpbarnvagn och fick presentkort med på köpet dessutom. Sånt gillar jag! Dessutom var den billigast hos dom i just den färgkombinationen. Andra ställen kostade just den mellan 500 och 1000:-  mer. 

Och häromdagen köpte ju dessutom en väldigt snäll arbetskamrat med en ny dyna och väska från ullared som kommer göra sig fint ihop med vagnen. 

Vad tycks?! 

Och tillsammans med dom här 👇


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0