Måndag



Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, dagarna bara försvinner iväg. 

Har precis haft en toppen helg, marknad och trafikens dag. Förvisso var väl dagen sådär rent väder mässigt. Grått och kallt. Körde i kortegen på morgonen. Jag, Oliwer, syrran och Tom i 56an. Wilde åkte med pappa i 68an. Gick väldigt bra med Oliwer faktiskt. Inget gnäll trots att det tar sin lilla tid. Gick ett varv på marknaden, vädret gjorde att man knappt orkade kolla på nåt men choklad fick det bli och en hårolja utanför Boys and Girls till mitt lite lätt slitna hår. 


Hem sen och ladda om för utekväll. Och vilken kväll det blev! Var riktigt längesen jag var ute och längesen jag hade så kul även om vi inte gjorde nåt speciellt. Men med bra folk blir det bra. Det var jag, syrran, Tom och Sandra i 56an. Landade hemma runt 3 tiden och somnade på typ 5 sekunder och sov i nästan 9 timmar sammanhängande. Det var precis vad jag behövde, så bra har inte jag sovit på över 1 år. :) 

Kvällens enda bild, min bästa Sandra! 

Barnen sov hos Ewa och det hade gått bra, Oliwer lite grinig då men bättre än sist dom sov borta hos henne så det känns bra. 

Igår var inte en sån där slapp dag det brukar va. Var iväg till garaget där 53an fick flytta till nytt hem. Riktigt fränt ekipage var tvungen att smygfota lite. Vad jag skulle vilja att vi hade en sån där frän gammal pickup alltså! 


Storhandlade, var hos farmor och farfar sen hem och ha soffkväll och mys med godsaker med mitt ❤. Bra avslutning på helgen. 👌

Idag är det hemma dag, grått och trist. I eftermiddag hämtar vi emelie och Nova och umgås med dom. 

I veckan som var har jag även fixat håret, färgade i en jämn ljusbrun färg och i torsdags slingor på de. Så nöjd! Tänkte dra fler slingor till veckan så jag blir ännu ett snäpp ljusare. En klippning skulle behövas, kanske borde se om jag inte bokar en tid när skatten kommer? Måste dock prioritera ullared och min 30 års dag först men blir det nåt över. 


Väntar svar från köpbarnvagn ang nya vagnen med, fick ny klädsel i veckan då det var massa märken på den men upptäckt massa annat fel som inte känns okej på en ny vagn.. Börjar ångra köpet totalt blir mer och mer missnöjd och det är bara utseendet jag gillar nu men får se vad jag får till svar. Har iallafall bestämt mej att oavsett så kommer jag köpa en ny vagn igen så fort jag har råd. Har 200 tillgodo på köpbarnvagn, får förhoppningsvis sålt brion i slutet av månaden och så ska jag lämna in på barnloppis i början av juni så efter de kan man hoppas att pengar finns till en ny. Kan ju dessutom hoppas dom tar tillbaka denna måndags vagn så skulle jag kunna få en annan utan några extra utgifter egentligen. Tråkigt egentligen men ska man ha nåt i 3 år till så ska det kännas bra med... 





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0