Torsdag



Tänkt skriva var och varannan dag men blir inte av oftast men nu så...

Snart helg igen, denna veckan har gått fort och känts kort eftersom måndag också var helg. Har varit en dryg Oliwer vecka, han har vart så otroligt grinig, sovit uruselt och klockomställning ja den ställde minst sagt till det. Och förmodligen en tillväxt period för det är tätt mellan maten förutom på morgonen förmiddagen. 1 kvällsmål har blivit 2 och 1 nattamål har även blivit 2 det. Men idag var det som att vända på allt, hur nöjd och glad som helst, sovit hur bra som helst på dagen och somnat gott och sover lugnt nu. Tänk om han fick ha det såhär gött varenda dag? Våran älskade lilla korv ❤, är så gött att få såna här lugna goa dagar ibland men dom är ju ytterst få men varje gång hoppas man att det kanske ska fortsätta såhär både och mest för hans skull men även våran.

Här har vi nöjd kille tidigare idag :)

 Full fart har det varit idag med och han har även fått vara ute och rulla runt på gräsmattan ihop med brorsan. Inte ett dugg orolig eller feg näh han drog iväg han och rulla runt där. :) 

Finaste barnen i hela världen såklart. 


Förkylningarna hänger i här med, Wilde bara snorar,Oliwer snorar och hostar lite. Båda pigga ändå. Jag snorar helt sinnes mycket och hostar in och ut på mina lungor snart tror jag. Shotar äcklig hostmedicin och hoppas på det bästa. Konstigt nog mest på kvällen, gick 1.4 mil idag utan  att de var alls jobbigt men nu att sitta i soffan ja då hostar jag då..... 

Snart helg på ingång, börjar imorn med att göra fredag alltså städa och fixa inför helgen. Sen ska vi baka till syrran som fyller 25 år på söndag. Kalas på lördag och sista helgen nu i april blir festen. :) Hoppas presenterna ska bli bra, är så förväntansfull att få ge dom! :)  

Lagade förresten riktigt god mat idag efter att ha kollat på nyhetsmorgon imorse. Alltså jag har mina ljusa stunder i köket och idag var det en sån. Dragonkyckling, ris och harry kuvär. 👌 Gjorde en mix av hennes recept från tv imorse och ett jag hittade på internet och de blev klart lyckat. 

 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0