Söndag



Tidig morgon, sjukt trött tjej. Känns som jag aldrig får sova ordentligt och utvilade sömn.... Hade sovmorgon senast igår men valde själv att gå upp tidigt (halv 8) för att kunna dra till barnloppisen i fengerfors. Igår var det värt det idag ångrar jag mej och önskar jag hade sovit istället. 💤💤 

Barnloppisen igår då, lika välorganiserad och bra som vanligt men man vet ju aldrig innehållet i den och igår var det sådär skulle jag påstå med sånt jag ville ha. Hittade väldigt lite saker men dock väldigt fina dom jag hittade. Kul att bara åka iväg en sväng och kika lite i vilket fall som helst. Nu håller jag tummarna för att alla mina kläder jag hade lämnat in sålde slut och jag får en fin swish här i slutet av veckan. 


👆👌


När jag kom tillbaka hem igen var jag och hämtade ett paket med träningskläder som jag lyckades vinna på köp och sälj, 100:- för 4 helt nya plagg. 3 par tights och en sportbh. Varför har jag inte köpt mej riktiga tränings tights tidigare? Så jäkla sköna, blev varken varm eller kall när jag var ute och satt som ett smäck. Lovar att jag gick fortare med dom! ;) 

Idag tror jag de blir en ganska händelselös dag. Ska iallafall ta och vårstäda och tvätta bilarna har jag bestämt. Och så får det bli promenad såklart,  det lovas fint väder och 10 grader enligt SMHI.  Härligt! Och ikväll avslutning på farmen, alltså fy vad trist! Dagens höjdpunkt på tv och nu är det slut... Jag hoppas iallafall på att Lina tar hem alltihop :) 



När korven för en gångs skull vill sitta still och mysa ❤ (det varade nog bara 2 min dock sen var de full fart igen)


Igår va han väl för go när han somnade mitt i leken men fötterna i händerna. 😂






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0