Ullared



Igår var det ju äntligen dags för våran efterlängtade ullareds tur. Va på plats drygt 40 minuter innan det öppnade och fick plats längst fram i kön. Tog bara några minuter efter vi hade ställt oss så var kön så lång så man knappt såg var den sluta. Så värt att va där i god tid! 


Det blev såklart en hel del shopping. Men helt ärligt vart är den där wow fynd upplevelsen? Ullared har blivit dyrt, dom smyghöjer inte dom shockhöjer. Vi var väldigt överens om det min syster och jag, av saker man alltid köper där var typ allt höjt. När jag köpte Ninni till Wilde kostade den 29:- nu kostar en snutte där 89 (!) :-. Leksaker var dyrt, fanns knappt nåt i lägre prisklass förutom sandleksaker som var riktigt billigt vet att de fanns massor av billigt och bra när Wilde var liten. Lego bara några fjuttiga kronor billigare. Barnkläder och tjejkläder är som HM i pris ungefär. Dagens bästa pris var på underkläder det har alltid varit billigt och hoppas det fortsätter att vara det. Och så köpte jag en jacka till rätt bra pris, regn och vind påminner om helly hansen i stil men betydligt billigare än HH. Hade lika mycket pengar att röra mej med som vanligt men pengarna tog helt klart slut fortare än vanligt och affärerna utanför var vi aldrig ens in i. Vi som alltid brukar va på skoboo. Men jag är nöjd med dagen, ullared är ullared! Men till nästa gång får jag se till att spara lite extra pengar 😂

Dagens enda heminrednings inköp 👆 Älskar våra nya kaffemuggar trots att jag egentligen inte gillar udda muggar. 😂

Till barnen. Väldigt lite mot vad det brukar. Wilde hade en enda önskan, att få 10 påsar med Morgan chips så nu har han chips i flera månader 😂 

Mitt 👆😍 + massor av underkläder, bikini, 3 par  leggins och ett linne till. Fridde fick kalsonger och fina muggen han. 

Utom  detta några presenter och engångs grejer tills mina kalas som ska bli. 

Rullade hemåt redan vid 12 tiden. Älskar att vi är precis likadana jag och min syster när det kommer till shopping. Fort skare gå och inget krångel eller segande👌 

Tack för en toppen dag 🖒, dä gör vi om till nästa skatteåterbäring 😁 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0