Tisdag



Har varit en bra helg. En sväng på barnloppisen i söndags, gjorde ett par fynd och var nöjd. Bland annat en solskydds skärm till vagnen. Inte så snyggt kanske men så praktiskt ingen sol på mini på våra långa promenader. Perfekt 👌 Väntar med spänning på torsdag då jag får hämta mina kvarvarande grejer och pengarna. Hoppas jag sålde lika bra som på Karins barnloppisar. 

Annars har vi mest slappat, grejat lite här hemma, promenerat och sådär. Oliwer har haft några riktigt bra dagar och natt mellan lördag och söndag sov han dessutom hela natten. Första gången han sovit en hel natt. Men de var bara då de sen har det vart som vanligt igen och humöret har vänt det med.. Men otroligt skönt för det som varit såna dagar behövs. 🌞

Nu laddar vi för en fullspäckad vecka som avslutas på bästaste sätt nämligen i det gula paradiset - Ullareeeeed. Idag är det dagis för Wilde, jag och Oliwer ska som vanligt ut och trampa en mil eller så. Syrran kommer upp sen så ska vi handla till smörgåstårta. Torsdag ska det göras smörgåstårtor medans resten av  familjen åker på grundent för Marcus. Fredag ska vi försöka hinna träffa mammor och alla barn innan det vankas student, jag och Oliwer åker till Åmål på Toms student medans Wilde åker med farmor och farfar på Rebeckas student. Sen är det nästan söndag 😂 Och som jag längtar! 

Go och glad i söndags på promenaden 💛

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0