Lördag



Ett par fina dagar nu, igår tillbringade vi några timmar med mammor och barn i furuskog. Nöjd och glad Wilde som tycker de är så kul att träffa  allihopa sina nya (och gamla för den delen) kompisar. Bra första dag på sommarlovet. Sen var Wilde till garaget och grejade med pappa han medans jag och Oliwer fick oss dagens motion. 


Denna dagen inleddes med samma som gårdagen avslutades med. Sen efter maten åkte jag och barnen till Åmål. Åkte till djurparken och sen var vi hemma hos syrran där vi fixade varandras hår medans Wilde härjade ute med Tom och Andreas när dom grejade med bilar. 

Nu är vi tillbaka hemma igen, Wilde har lördags mys uppe med godis och barnprogram. Jag väntar på att mini ska behaga somna han har haft så svårt att komma till ro dom senaste kvällarna.. Vet inte vad jag ska hitta på riktigt sen men är ganska nära natta så behöver nog inte fundera nåt större på de. Hjärtat är i Arvika han så vi är ensamma hemma. 

Imorn är ganska händelselös dag, tänkt jag ska baka hitta nåt gott recept på vaniljbullar annars idag planer. Sen är de fullt upp i flera dagar. 👌 

Fångar ni en kanin får ni den sa han som äger parken, så Wilde sprang runt där med en håv men kom inte ens i närheten av dom små ungarna dom va lite för snabba. Men jisses så söta! Var ju som man ville fånga in och ta med sig allihopa hem  ❤ 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0