Fredag



Grundent och student dagar. Igår var barnen&pappan och firade Markus på hans grundent medans jag var i Åmål och gjorde smörgåstårta med min syster. 

Klädda till kalas :) 

Och såhär fina smörgåstårtor fixade vi 👌


Idag startade vi dagen med en sväng till furuskog med massa mammor och barn. Alltid lika trevligt det, Oliwer var väl på sådär humör men Wilde tycker det är så kul och träffa massa barn. Kul att se att dom har så kul ihop stora barnen. 


Fick åka tidigt därifrån, dags att fira student. Wilde firar Rebecka tillsammans med farmor,  farfar och allihopa släktingarna där. Jag och Oliwer firade Tom. 

Redo för avfärd och sen hemma hos syrran innan.. 

Påhängning, kortege och efterföljande kalas sen. Tårtorna fick godkänt 👌 Alltid lika nervös innan när jag gjort tårtor att dom ska smaka skit, va törra eller nåt annat men vi lyckades denna gången med. Trevligt kalas men så kallt det var så fick bli tidigt hem för mej och Oliwer för jag hade inte räknat med att de skulle bli så kallt så Oliwer var alldeles för dåligt klädd. Och ja med för den delen men kvittar ju om jag fryser värre med Oliwer. Hoppas ni får en grymt rolig kväll nu iallafall och tack för idag 👍👌



 Nu får det bli fredagsmys, imorn vankas det barnkalas och sen laddar vi för ullared. Som jag längtar! 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0