Födelsedag



Ja det närmar sej nu, dags för mej att bli gammal. Fylla jämnt. Jag tycker om att fylla år men kan ju inte låta bli att undra om man får nån slags 30 års kris nu? Och vad händer då? 😂 Hursomhelst så ska jag ställa till med fest nu första helgen i juli med vännerna, så gott som alla verkar komma och det gör mej så helt otroligt glad. Men så blir jag nervös istället också, tänk om de blir skittråkigt? Maten äcklig? Det spöregnar och är allmänt sådär inte bra? Hoppas dock på motsatsen, en kul, trevlig och mysig kväll att minnas. Blir även ett vanligt kalas med hela släkten samma dag som jag fyller har jag tänkt. Då får det bli min smörgåstårta då den ju uppenbarligen är uppskattad och så ska jag hitta nån kul tårta att testa på och göra för är alltid kul att testa nåt nytt. Eller så blir det en gammal hederlig hemmagjord med grädde och jordgubbar det funka alltid det med. 

Har funderat och funderat på vad jag ska önska mej, min enda riktigt braiga önskning var pengar till en HH jacka men nu köpte jag mej en annan så nu blir det den gamla vanliga önskelistan. Alltså favorit parfymen Jlo miami glow, eller för all del Escadas nyaste sommarparfym 👌 Presentkort tills min och syrrans planerade shoppingtur till Nordby senare i sommar skulle va välkommet. Och vi skulle ju helt klart behöva ett nytt soffbord med så ett bidrag till det skulle annars sitta fint och som vanligt blir jag glad för såna där bara mysiga saker som luktar gott, typ duschkräm, peeling och sånt. :) Alltså samma gamla vanliga önskelista iprincip 😂


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0