Min 30 års dag



Fin dag igår, startade dagen med massa fina paket från mina ❤- an. Fixade och grejade en massa sen kom familjen vid 5 tiden. Ännu mera fina paket och massor av blommor. Smörgåstårta och vanlig tårta med grädde, jordgubbar och noblesse. 

Sen avslutade vi kvällen med att nörda serier och mysa. En bra dag 👌 

Av mina hjärtan fick jag favorit parfymen, ett ugglefat, duschkräm, underkläder och pengar.
Av Pappa och Ingela fick jag en stor pelargon ampel och pengar.
Av svärmor och svärfar blommor och pengar.
Av mamma, mormor och Andreas blommor och pengar.
Av Leif blommor
Av Ewa och Mikael 2 uppläggningsfat och blommor.
Av Maria m familj jättefina örhängen och halsband. 

Tack allihopa! ❤

På menyn, lilla tårtan är min systers utan kött och skaldjur. Gjorde som vanligt alldeles för mycket så har massor kvar. Är så bra på de där med att göra alldeles för mycket 😂


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0