Förändring

I onsdags var det dags att få min present av syrran, klipp, färg och fransförlängning. Vilken lyx! Började med fransar, hur jobbigt som helst att sitta där och blunda i 2 timmar men så värt varenda minut för det blev hur fint som helst. Sen klippning och det var mycket som behövdes klippas för att de skulle bli fräscht och helt hår. Jag har ju inte direkt varit snäll mot mitt hår så det var välbehövligt att klippa mycket. Avslutade med färg, blev en naturlig askblond färg med nyansen mörkare i botten. Snyggt och stilrent 👌 Mycket nöjd med den presenten, verkligen lyx! Men va svårt jag har att bara sitta där och slappa, kröp i hela kroppen på mej för jag är så ovan med att vara ensam och ha det tyst 😂

Härligt med fransarna, sommar och varmt inte så man orkar sminka sig direkt men med dom här fransarna så syns det inte ens att man är osminkad. 👌

Den osminkade förebilden, direkt efter med lockat och fixat hår. Och sen utan lockarna :)

Tack ❤


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0