Onsdag



5e dagen avklarad med jobb, måste erkänna att jag är lite sådär riktigt trött fast trött för att jag faktiskt gjort nåt och är ovan inte trött för att jag är trött för att jag (läs Oliwer) inte sover ordentligt. Lyckas faktiskt stänga av riktigt bra och sover helt okej trots att Oliwer inte gör de också vaknar ju varje gång han vaknar men vet att jag inte har ansvaret så somnar om igen fort. Skönt! Annars hade de blivit en dryg månad. Har på känn att månaden kommer gå väldigt fort för så fort dom här 5 dagarna gått.... 

En väldigt kall dag idag iallafall brrrrr men trotsade kylan och tog en promenad på 5 kilometer när jag hade slutat.. Bäddade ner Oliwer med tjocka kläder & åkpåse och han sov gott i nästan 1 timme till efter vi kommit hem. Kändes härligt efteråt :) Fast borde egentligen ha städat, bakat m.m men de ska väl hinnas med innan lördag och Wildes kalas. Tänk att han redan fyller 5 år?! Borde betyda att vi typ håller på att bli gamla...... 😂😂😂

Nu ska jag avrunda här, ska snart sova och de ska bli jämnt hur gött som helst måste bara vänta några minuter till så klockan kanske står på 21 iallafall. 💤💤💤

Lilla hjärtat på promenaden förut visst ser det härligt ut? 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0