Denna dagen 👌👍



Vissa dagar Ă€r helt enkelt lite bĂ€ttre dagar, denna dagen Ă€r en sĂ„n och jag har bara haft sĂ„nt dĂ€r flyt med bĂ„de stora och smĂ„ saker. Det Ă€r min dag idag helt enkelt och det som gjorde dagen mest Ă€r att jag har blivit erbjuden och sĂ„klart tackat ja till en högre tjĂ€nst. AlltsĂ„ den kĂ€nslan, blev sĂ„ glad sĂ„ jag fick gĂ„shud och började snudd pĂ„ grina av glĂ€dje. Inget mer flyta 39 jĂ€vla % och aldrig kunna slappna av. IstĂ€llet för 61% har jag nu en grundtjĂ€nst pĂ„ 75% och ett riktigt bra schema. Vilken lĂ€ttnad, vilken kĂ€nsla. Har mĂ„nga gĂ„nger tĂ€nkt hur man ska orka flyta stressa och ha sig hela tiden i lĂ€ngden men nu behöver jag inte fundera en sekund mer pĂ„ det. Och kvar pĂ„ min vanliga helg Ă€r jag med. Pappren skrivna och klara redan. 

Och som en bonus pĂ„ denna dagen fick jag Ă€ven Ă€ntligen mina gamla vanliga ppiller utskrivna fast att jag inte skulle fĂ„ det egentligen. Äntligen slut pĂ„ veckovis med krĂ„ngel med jĂ€kla piller och Ă„tergĂ„ till nĂ„t som funkar. 

Idag var de min dag, undrar om jag hade vunnit om jag hade köpt en lott ocksĂ„? 😂 


Kommentera

Kommentera hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0