Torsdag



Sitter i soffan och gör för en gångs skull ingenting, Oliwer sprattlar bredvid och Wilde äter mellanmål. Jag laddar för en jobb kväll, Ingela kommer hit och passar barnen tills pappan i huset kommer hem från sitt jobb. Brukar vanligtvis inte alls gilla att jobba kvällen för hela min dag är liksom förstörd då, tar mej aldrig för nåt bara väntar liksom. Men inte idag, har inte hunnit med att få den känslan när man ska lämna på dagis, göra ärenden, få sig dagens mil, städa och hämta barnet igen. Känns helt okej istället, väl utnyttjad dag :) 

Snart helg med, fullt upp! Imorn Karlstad med syster och barnen. Lördag är det barncancergalan på medis och loppis där jag och Mickan ska vara med. Kul! Hoppas på bra försäljning. Wilde ska vara med där hela dagen för hans kompis från dagis ska också vara där. Blir nog kul för han där! Massa kul för barn som jag fattat. Och godis! Haha 😂 

Allt detta ska med! Sjukt mycket grejer det blir på 2 barn som växer som ogräs. 


På tal om att växa imorse fick vi vända och gå hem igen för Wildes skor var försmå.. 3e paret denna veckan.... Dags att inventera storleken större förrådet och tror vi klarar oss sånär som på 1 par helt vanliga "gympaskor". Imorn måste jag dock köpa nya allväders stövlar åt han eftersom jag skulle va smart och tvätta dom i maskin... Inte så smart visade det sig, helt omöjliga att torka så luktar dött av dom. Och Wilde är inte glad för det var hans bästa skor och inga andra duger lika bra. Vinterskor köpte jag i onödan för han har bara haft allväders stövlarna hela vintern och nu var dom försmå istället. 

Nu ska jag avrunda här, plocka ihop alla grejer och vara redo att åka när Ingela kommer. 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0