Tisdag



Helgen blev lyckad, det hade gått bra för Oliwer och Wilde att sova hos Ewa. Lite gnälligt och grinigt men Oliwer är ju Oliwer så. Skönt att de hade funkat. 

Och vi hade en bra kväll. Väldigt trevlig 40 års fest, det bjöds på den nog godaste smörgåstårta jag någonsin ätit. Trubadur som spelade och körde musikquis (som mitt lag kunde ha vunnit men förlorade på lagnamn hade samma poäng som vinnande lag.) Trevligt att hitta på nåt tillsammans, kul att komma ut och umgås med folk. Och avslutningsvis sjukt skönt att få sova sammanhängande på de! :) 

I lördags 👆

Igår var jag och barnen med Emelie och Nova på kanalcafet. Vilket mysigt ställe och vilka goda räkmackor och god latte. Kan inte annat är rekommendera. ⭐⭐⭐⭐⭐



Idag var det dagis dags igen för Wilde,  jag och Oliwer trampade milen vi. Skönt! Annars händer det inte mycket. Ser framemot helgen istället, Karlstad med syster och barnen på fredag. Barncancergalan på medis på lördag där vi ska va med och ha loppis. Hoppas på att blir lyckat. 


Igår kväll sa jag hej då till mitt röda hår.... 



   

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0