Nyårsaftons morgon

Sista dagen för i år börjar som dom flesta andra dagarna tidigt efter en orolig natt med Oliwer. När ska sömnen vända? Jag har börjat tappat hoppet, i många månader har man gått och lagt sig och tänkt inatt kanske jag får sova? Dom senaste veckorna har hoppet ersatts med hopplöshet-lika bra att gå och lägga sig lite tidigare för kommer ändå inte få sova..... Just nu känner jag mest att jag skulle kunna åka och lämna barna sen hem och krypa i säng. Men får väl hoppas jag orkar sova bra när vi kommit hem inatt istället. Och hoppas de blir en bra kväll, just nu känns de som det kan bli det. Om de blir som jag tänkt och hoppas :) 


Igår ringde dom från operation och den blir av på måndag 07.10. Fick ringa till chefen och fråga om en väldigt sen semester och med tanke på att onsdagen hade blivit som den blev så lovade hon att försöka kompensera och lyckades så jag blev ledig. Det är jag tacksam för då de inte är lätt att vara på plats i Karlstad den tiden på dagen på något annat sätt. Syrran kommer och tar barnen för det blev ju så himla tidigt så ingen möjlighet att ex lämna dom på dagis innan. Hoppas nu allt flyter på bra denna dag och att operationen lyckas. 

Igår började jag förbereda för nästa helgs barnkalas. Har sökt om semester för den helgen för helgen efter blev vi bjudna på annat så kör både barnkalas ihop med Elias och vanligt kalas hemma till helgen så bakade bullar igår för de lär jag inte hinna i veckan med jobb och allt. Måste komma ihåg och skicka ut inbjudningar med bara en vecka kvar ju. Tiden går så himla fort! Och tänk att han snart fyller 6 år våran Wilde? Blir så himla stor, börjar skolan nästa år. Våran stora, kloka, omtänksamma och just nu väldigt trotsiga unge ❤ 

Syrran kom hit igår med och hjälpte mig färga håret, tack så mycket för hjälpen! 😃 

Idag blir det fullt upp iallafall, ska städa, packa till barnen, åka och slänga alla kartonger och skit efter jul (packat hela v70in full men kom inte längre än till packningen så nu har den stått fullpackad i flera dagar) fixa nyårs middag, bolaget, göra sej iordning för kvällen. Har fortfarande inget att ha på mig för den delen. Gå ut och gå i det härliga vädret. (Måste ju se till att hålla igång så inte alla godsaker man stoppar i sig sätter sig fast 😂)

Och så hade jag levererat ännu ett rörigt inlägg. Men nu ska jag avsluta här och önskar er allihopa ett Gott nytt år 🎆🎊🎉







Kommentera
Postat av: Anonym

Gott Nytt År Sandra! / Ulla

2017-01-01 @ 16:10:06

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0