Lördag

Gårdagskvällen spenderade med syrran i telefon, hon jobbade och jag satt i soffan åt choklad och drack julmust. 2 timmar blev det sammanlagt 👌 Så kan man också umgås. Oliwer sov ganska okej, fick upp 3 gånger under kvällen bara men natten sen.... Vaknat säkert 10-15 ggr och sen fick vi ta morgonen strax efter 5. Han har varit jätteslö under morgonen, bara sovit och velat vara i knät eller sitta lutad mot mej. Inte velat äta eller dricka, men efter att ha sovit i över 1 timme var han lite piggare iallafall och ätit nästan 1 flaska välling. Märks att han blev lite piggare efter det, klappat katten och tagit sej en runda här i vardagsrummet innan han kom och kröp upp i soffan till mej igen. Stackars lilla älskade korvunge ❤  Wilde sover fortfarande han, tydligen trött idag han..Men han var uppe sent så inte konstigt. Gött för han att få sova ut iallafall. Var med honom en sväng till dollarstore igår så han fick handla julklappar. Så omtänksam och vill köpa julklappar till alla, men slutade med att han hade köpt mer till sig själv och blixten i slutändan. Men va gör det är ju hans egna pengar och eget val. Vi hade paket inslagning igår när Oliwer sov och sen skulle han ha påsen med paket i sitt rum tills julafton. Han längtar verkligen som en tok till julafton, så kul att se förväntan. Hoppas han blir nöjd och glad för alla sina julklappar sen men de tror jag allt. En gran har vi skaffat oss också, kör plastic fantastic iår hade på känn att Oliwer skulle vara lite för nyfiken på den så bäst att inte ha nån stor barrande gran han kan välta. 


Nu ska vi snart starta dagen här, har liksom bara blivit sittandes alla timmar hittills. Plockas och grejas som vanligt och så ska jag ge mej själv en spark i arslet så jag kommer ut och går också. Blivit alldeles för mycket sitta hemma nu dom senaste dagarna. 


Barnen godkände våran nya matsalsmöbel igår. Fick den hemleverad i torsdags och när jag kom hem från jobbet på torsdag kväll så var det monterat och klart 👌 Blev hur bra som helst. Ska visa mer bilder före och efter när jag tagit några bra.

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0