Onsdag

Kass på att uppdatera känner jag, har aldrig ro att sitta här känns det som men gör ett försök nu.

Haft en kalas helg i helgen som var. Pappa fyllde år på lördagen och barnens farmor på söndagen. I lördags firade vi farmor som hade kalas. Och på söndagen bjöd pappa oss ut till duse på mat. Fin helg men hade hoppats på att få till en tur till sunne med men ibland blir det inte som man tänkt sig.

I lördags inför farmors kalas. Fina barn i matchande glassar 👌
Och en härlig eftermiddag på duse 👌
Pappa och Ingela har varit i Finland och hade med sig presenter till oss allihopa. Älskar parfymen luktar så gott 😍

Måndag och tisdag har vart ganska händelselösa. Grejat, rensat och städat här hemma. Rensat ett massa i barnens garderober, Oliwer byter klädstorlek igen och Wilde tyckte det var dags att byta skostorlek för helt plötsligt satt alla hans skor i strl 30 tajt. Han byter verkligen storlek över ett natt han när det är dags. Tvättat vagn och väskor så dom ska bli redo för försäljning. Vilket slit att tvätta en vagn alltså! Men jag tror det blev bra iallafall. Igår var vi även på BVC och vårdcentralen. BVC för Oliwer. Vårdcentralen för Wilde då han klagat på att det är starkt och sticker i ögonen. Inget fel enligt doktorn men jag undrar allt jag? Han klagar ju inte på nåt som inte finns så nåt är det ju. Kanske får ta han till optiker eller nåt? Doktorn kollade inte ens i ögonen och kollade bara på han. Oliwer hittade ett pussel som var det roligaste han sett där i väntrummet så nu måste jag hitta ett sånt till han. Söker på köp och sälj i första hand men annars fanns liknande att köpa på babyland om jag inte hittar där.

Är det bara jag som börjar få höstkänslor förresten? Kalla nätter, fuktigt och inget alls topp sommarväder. Hoppas det blir bättre snart så man får lite mer ordentligt sommarväder. Kollar man 10 dagars verkar de dock mörkt. Jag vill ha varmt, hänga på stranden och bränna mej lite mer i solen. Jag vill få ta en kall på altanen nån helg i värmen inte i kylan.

Jaja nu längtar jag iallafall ihjäl mej tills på fredag då jag, Emelie och syrran drar till Strömstad och shoppar. Ska bli så gött och dra iväg. Barnen ska va hos farmor under dagen så barnledig blir jag med.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0