Onsdag



Sitter i soffan med en kopp kaffe och laddar för jobbkväll, lämnade barnen direkt i samband med hämtning på dagis istället för att åka fram och tillbaka en massa så det är alldeles tyst och lugnt. Fast jag har svårt att slappna av när Oliwer är borta, inte för just att han är borta utanför oron att han ska vara grinig och svår att passa. Inte lätt med våran lilla Oliwer men ibland behöver man ha barnvakt med. Och jag tror säkert att dom egentligen har det så bra och dom senaste dagarna och även idag har varit bra humör dagar så. Igår hade syrran Oliwer några timmar medans jag var och tatuerade mej, det hade också gått bra även om han grina till sig lite på slutet. Jag måste bara lära mej att slappna av! Fast igår var det svårt att slappna av, så tråkigt att sitta rätt uppochner i flera timmar,kröp i hela kroppen, ont i benen, surrandet från maskinen och jag ville bara att de skulle bli klart någongång. Och det blev det ju såklart och supernöjd med resultatet. 

Alltså så nöjd! Min klart bästa hittills. Var inne på uggla... sen sugarskull... uggla igen och så hittade jag inspiration i en liknande bild som Andreas målade om och gjorde till min egna, en kombo av det två alternativen jag var inne på. 


Idag har det vart ett riktigt skitväder men efter att inte gått en meter i måndags och bara en kort sväng igår (haha ja om nu  6 kilometer är kort men för mej är det de) eftersom jag skulle iväg så fick det bli 1 mil idag. Var en sväng till lindex och köpte byxor åt Oliwer när vi var ute, 25% på alla byxor även rean och på 2 för 3 så fyndade rejält idag. Det är jag bra på de. Kul det är att handla då. Skulle typ köpa 1 eller 2 par men fick 5 par för ungefär samma pris som 2. Och det behövdes för vad han växer nu! Kan inte fatta hur ett barn kan växa så, 6e storleken nu på 7 månader. Men nu har han så han klarar sej även när han växer ur dom sista 74 orna som passar än. Och så hoppas jag verkligen att han stannar upp lite nu och har denna storleken några månader. :) 


Gjord även ett fynd på köp och sälj häromdagen, en Helly Hansen jacka till Wilde för 220:-. Så snygg!  Jag är jämnt hur avis som helst..... 

Han växer ju inte så fort längre så han kan nog ha denna nästa år med förutsatt att den är hel så :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0