Måndag



Hemmadag och Ibland vet jag inte vart mina dagar tar vägen. Denna dagen försvann. Plockat, donat, tvättat och fixat men inte ens hunnit städa. Oliwer är bra igen. Ingen feber och helt okej humör. Mer än man kan säga om i helgen, vilken natt mellan lördag och söndag. Vaknade en gång i halvtimmen och gråt ända fram tills 03 sen orkade han somna och sov i nästan 3 timmar. Dåligt humör, dålig mage och feber igår, men humöret vände på eftermiddagen och febern försvann väl inatt. Och detta pga tänder antagligen för en tand har spruckit igenom nu..  Stackars liten. Men idag så vände det iallafall. Har härjat, busat och "pratat" hela dagen. 
Bra dag alltså trots att jag inte vet vart den tog vägen 👍 

Imorn är det dagis dags för Wilde igen och för mej och Oliwer får det bli promenader och storhandling. Och halv 5 sen vankas det jobb, perfekt att börja halv 5 då behöver vi ingen som ser till barnen utan hinner precis mötas i dörren. Samma sak på torsdag också men då fick jag ett riktigt mysigt pass som slutar 20.45 Precis i min smak som tycker 22.30 är sjukt sen, sover den tiden annars liksom! 😂 

Dagens mest meningsfulla uppdatering... Avslutar den med dagens barn som inte var det lättaste att få på bild idag. 





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0