Lördag



Idag har vi varit i Åmål och gratulerat världens bästa syster / moster. Hon fyller år imorn men var lättast för oss idag med tanke på att vi har simskolan mitt på dagen imorn så. Och nu kan jag ju äntligen berätta om min perfekta födelsedagspresent... En övernattning i spökhuset i skillingmark. Wihoo spännande värre detta. Har pratat om det så många gånger att åka dit och fick idén att boka och betala för det som en present. Det blev min och brorsans present till henne och den 20e maj drar vi. Förutom det fick hon en stor tavla jag visste hon ville ha, en topp med sugarskull på, partysaker och blommor. Var ett par trevliga timmar i Åmål. :)

I Åmål Wilde redo att överlämna sin alldeles egna present och kort han skrivit på själv och present högen. Och charmiga katten Tobbe, så fulcharmig liksom 😍

Här va vi redo för kalas! Gick dock igenom halva Oliwers garderob innan det blev bra med en outfit till han. Alltså nog för att jag sa att han är inne i tillväxt period men att byxor som passa för en vecka sen är 2 centimeter för korta nu? La säkert bort 15 plagg förut. Typ alla hans finare plagg, och så är han ju så tjock och go så mycket av de som var sparat efter Wilde är för smala och sen hade jag sparat massa velour byxor vilket är otänkbart att ha på Oliwer men funkade bra på Wilde som inte alls var överallt och rulla runt. Oliwer skulle förvisso städa golven rätt bra med dom men usch. Haha! 

Nu har jag en lugn kväll, Oliwer har inte vart på gott humör under eftermiddagen och kvällningen men sover lugnt och gott nu så hoppas det fortsätter så trots att vanligtvis så brukar dåligt humör dagar efterföljs av orolig sömn kvällar och nätter. Men man hoppas ju alltid! Efter 2 lugna nätter nu kände jag mej som en ny och utvilad människa när jag vaknade imorse 😂.  Wilde har gått upp på sitt rum nu han och kollar barnprogram där. Han har det så mysigt där uppe i sin säng med alla kuddar och nallar, blixten och tven. Och Fridde är i Lidköping eller om det kan ha vart linköping? Sak samma typ han är på vift iallafall. :) 
Undrar vad jag ska roa mej med i kväll, verkade vara mest skit på tv men kanske hittar man nåt sevärt. 

Imorn är det söndag,  sista dagen på en helg som redan gått för fort. Simskolan efter flera veckors uppehåll pga av att dom hade dubbelbokat simhallen och så har det ju varit påsk. Och så bingo då såklart! Hoppet om att vinna storvinsten, Wilde som älskar bingolotto och denna veckan var det så viktigt att vi skulle spela för hans idol Hasse Andersson kommer dit. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0