Fredag



En lugn och go dag, Oliwer som haft ännu en strålande dag med bus och gott humör. Jag och Wilde har bakat och vädret är strålande. Jag och Oliwer tog oss en kvällspromenad till kappahl och köpte skalbyxor eftersom byxorna jag köpt tidigare på barnloppis var typ 10 cm för korta när jag tog på han dom igår och kände att det kan han behöva så han kan krypa och härja runt ute.  Till Wilde behövdes aldrig nåt sånt, han satt ju mest still i vagnen och spanade när han var liten och kunde knappt sitta vid den ålder Oliwer är nu medans Oliwer tar sej fram fort med blandade metoder och sitter stadigt m.m. Sån skillnad de kan va. :)

Nu kom Wilde och fridde hem från garaget så nu ska jag ta och hoppa i duschen sen får vi se om det blir nån form av fredagsmys. Nya Beck tror jag släpps ikväll? 

Här finns nåt för alla, kardemummabullar tills imorn, kanel bullar till stora hjärtat och Wilde har bestämt att de såklart måste finnas kladdkakemuffins på Ossis kalas. Helt tokig i de han. Och så har han bakat alldeles egna kanelbullar med blått strössel. 

Och alltså detta goa humör måste ju finnas med 👌 Så härligt så. 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0