Söndag


Snart ännu en helg slut, älskar när dagarna går fort just nu! Dels för att vi har en massa att se framemot och dels för att jag vill att det ska bli augusti så fort de bara går 😃 

Igår hade jag helt ärligt en riktigt hemsk dag och natt. Dom som har hängt med ett tag och när jag väntade wilde kanske minns att jag fick på nätterna så att jag vaknade av att jag inte fick luft? Att det känns som halsen är vätskefylld eller va man ska säga och jag får inte luft förrens jag vaknar och kommer upp i sittande. Hostar och har totalt panik. Det är verkligen helt vidrigt och den paniken!! Hade kanske så sammanlagt 5-6 gånger med wilde, och så tror ja de hänt 1 gång efter det. Igår natt vaknade jag av det inte mindre än 4 gånger mellan halv 11 och halv 2. Det sista visste jag knappt om jag skulle våga sova nåt mer, och den ansträngningen gjorde dessutom att sammandragningarna gjorde nåt helt galet ont med. 

Som tur var resten av natten lugn, wilde kom tassandes vid 5 men fick han att sova längre med att säga att han va tvungen att sova mer om han skulle på kosläpp. Gick bra tills 7 iallafall :) Ewa hämtade wilde vid 10, jag bestämde mej för att åka med Fridde och Stig till biltema för behövde fixa nåt till Christoffers kalas och han gillar ju att sköta om bilen så fick bli tvätt grejer åt han. Både att gå på biltema och hemvägen va hemsk, orkade inte ha bältet mot magen för hade så ont så fick sitta och hålla ut de. Lovar att jag inte var ett dugg laddad för att gå på 2 kalas på men bara bita ihop! Fixade oss för bowlingkalas för stora Nova, wilde älskade bowling! Så duktig så för att aldrig ha gjort nåt sånt. Trevligt kalas och wilde var nöjd, tror födelesdagstjejen va nöjd med :) Åkte vidare hem till pappa och ingela för att gratulera Christoffer, kom lagomt tills tårtan dukades upp (eller om dom kanske tillochmed väntade in oss?) :). Där blev vi bara 1 timme sen var det färdigkalasat. Dom hade börjat redan 4 där med så vi kom ju sent vid 6 tiden så. Körde sen tillbaka wilde till ewa där han skulle sova. Älskade unge! När vi hämtade han innan kalasena frågade han om vi trodde han kunde få hinna sova hos ewa också? Såklart han fick de. :) 

Sen fick de bli myskväll för oss ♥, åt pizza och kollade nyaste Beck filmen. Under kvällen började äntligen det onda att avta lite.

Idag klev ja inte ur sängen förrens vid 9 efter 1 hel natts bra sömn, har knappt gjort nåt vettigt på hela dagen sen förrens wilde kom hem då åkte vi till netto och laddade upp med glass och en stor vattenmelon. Ont idag med trots att ja knappt rört mig. Hoppas det känns bättre imorn!! 

Wilde är iallafall hel lycklig efter denna helg, han har haft så kul på bowlingen och ännu roligare ihop med ewa där han blir så bortskämd med massa kul, frukost på sängen, kosläpp 2 dagar på raken, åka cab och allt va de är ♥ 

Födelsedagsbarnet fick jag inte med på nån bild dessvärre men Wilde och Liam iallafall 🎳😃


Bokat datum för ullared nu idag med och får vänta ännu längre än tänkt... Ända tills 18 juni innan vi hittade en dag som inte syrran jobbar på och som är efter skattepengarna kommit. Får söka semester tills dess för jag jobbade men de gör inte så mycket :) Den som väntar på nåt gott var de va? Ah vill att de ska bli den 18 bums nu helst 😂

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0