Onsdag


Snart halva veckan borta, fram tills idag har det väl inte varit så mycket mer än jobb och hemma. Igår fick jag äntligen ett paket och de var från ellos, dom va så himla bra och göra med så dom skickade ett par andra skor istället för dom som kom på villovägar och sen var slut i min färg. Fick ett par snygga grå och korall. Var egentligen dom jag trodde jag köpte upptäckte jag när jag kollade bilderna på hemsidan men var lite ljusare i verkligheten men skitsnygga ändå så jag är så nöjd. Och med express leverans! :) Meeen så kan jag ju bara konstatera att gravida fötter ska inte köpa nya skor.... (Var ju dock väldigt tvungen ) Och gravida fötter ska inte gå in nya skor speciellt inte mellan 7 och 14 på jobbet. Aj aj aja!! Men dom passade ju perfekt imorse när jag inte hade hunnit ja va säger man vattnat på mej?! 😂😂😂 

Ja ja så kan de va! Idag har det iallafall vart en kul dag med lite nytt i stan. Öppnadet av nya Ica kvantum och mina nya favorit dollarstore. Nyfikenheten fick oss att åka på en tur på lunchrasten och kolla lite snabbt  på ica. Galet mycket folk men en goodiebag fick vi oss iallafall. Sen efter jobbet fick det bli en riktig tur tillsammans med Emelie&barna. Älskar redan dollarstore kan jag säga, så kul att ha fått ett sånt ställe här i stan! Hittade lite smått och gott där, blandannat en underbar bodyspray och så 3 pack med leopard mönstrade diadem för 10:- till mig, örngott för 5:- styck. Lite hygiengrejer, lite godis och wilde han fick en skitsnygg förvaringspall, 2 pärmar för 10:- dom med och ett litet 10:-/set med klubbor och sandleksaker i samma. Älskar de där med en massa kul för så små pengar. Nya favoriten helt klart :) Inte får dom sämre poäng av att dom kom fram till wilde och Nova och gav dom varsin mega förpackning med chips, kan ni gissa hur lycklig han var?! 

Tog ett varv på kvantum igen, en fin och fräsch ica med självscanning dessutom. Härligt! Men kommer sakna världens bästa lilla ica, hade gärna haft både och. På kvantum blev wilde medlem i paprikaklubben och fick en kul påse i gåva av dom. Alla barn mellan 3 och 13 får va med. :) 

Mina favoriter överst, sprayen och diademen. Brevid det är goodiebagen :) längst ner wildes fina påse med innehåll han fick i paprikaklubben och den snygga pallen vi köpte till han. 

OCH så här glad kan man va när man får en sån här fin grej och dessutom får träffa och fika med bästa kompisen. 



Har ni sett halv 8 hos mej denna veckan? Från säffle och idag fick även sheriffen ta plats i programmet. Kul! Men ja gömde mej hemma hos Emelie hela den dagen i höstas när dom spela in, livrädd och komma med ens på ett litet hörn. :) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0