Meeera bäbis saker!


Idag fick jag hämta ut gravidväskan, så spännande och kul. Får klart godkänt för sina 99:- men hade nog inte velat betala mer. Den största besvikelsen var nog att snoozy mössan med uggletryck visade sig vara en med flygplan i just min väska. Sen saknades dom utlovade hörnskydden men vetifan om ja ens orkar göra nåt åt de, användes ju inte direkt flitigt med wilde så frågan är om man har användning för de denna gången? Tror dessutom att Stephanie kommer att bli jädrigt nöjd med själva väskan, hade jag inte haft 2 märkesväskor redan hade jag behållt den själv för den var både fin, enkel och stabil. Var en del lite rosa innehåll i väskan men de gör inte ett dugg, har så himla mycket blått&grönt efter wilde så mej gör de inget att blanda med rosa skedar&flaska :) Några saker kommer jag nog att sälja, iallafall gravid bältet och geggamojja snuttefilten. Bältet kommer inte och bli använt och snuttefilten gillade jag inte färgen på. 

Här är det, reflexen som var med fick inte vara med på bild dock för den lyste bara men oj så söt den va! Nallen är mysig, napp, flaska och skedarna användbara. Tandkräm och våtservetter går alltid åt :) Flera olika värdecheckar men inte nåt som direkt lockade även om värdet var riktigt högt på dom. Snoozy kläderna är helt underbara i kvaliten. Som sagt det var klart värt 99:- 

⭐⭐⭐🌟⭐

Dessutom har jag så snälla personer runt om mej som ser till att jag får lite extra. Min syster hade lämnat en babybox här inatt och Linda var och hämtade en på kronan idag. Så här såg innehållet i det ut minus alla tidningar/reklam som alltid medföljer och lite saker som Linda själv hade användning för. 

MAM flaska&napp, esska napp, polarn och pyret strumpor m.m. 

Tack! 😃



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0