Lördag


Igår hade jag en trevlig kväll hemma hos Vivianne, hon bjöd på så helt underbart god mat och efterrätt. Bjöds på många skratt och jag skratta så nästan grina inimellanåt. Vilka arbetskamrater jag har! :) Blev rätt sent, hemma vid 12. Så blir det när man har trevligt då går tiden fort! ♥



Imorse ringde klockan tidigt, upp och göra sig redo för trafikens dag och marten. Vi åkte såklart i våran fina 56, med oss i bilen åkte en av wildes kompisar som slutat på hans dagis och hans mamma. Wilde var hur nöjd som helst och ha sin kompis william med, dom kommer så bra överens så synd att dom inte går ihop längre. När vi kom ner till medis tog jag Sandra och wilde ett varv på marknaden, sen gick wilde med pappan och jag och sandra tog varv nummer medans hennes william gick med sin pappa. Sen skulle dom åka hem och jag letade upp mina killar så gick vi bara så wilde fick godis, blev kvar runt medis ett tag sen hem, fixades nachos och somnade på soffan. Så gött så ♥ Tyckte nog att årets marknad annars var ganska lam, jordgubbsförsäljare med små bleka jordgubbar brädade strumpförsäljarna i mängden marknads stånd, fanns inget roligt att titta på och inga roliga fynd eller så. Näh denna fick inga plus alls, men själva grejen vårmarten med trafikens dag och allt är ändå en trevlig dag.. Man träffar alltid massa kul folk och så. Och vädret var väl kanske inte bästa heller. Kallt som höstens marknad! Jag köpte iallafall en omgång bröd hos västgöta bagarn, alldeles för mycket marknadschoklad (ätit så jag mår illa) och jordgubbar på det enda stället där jordgubbarna inte va små och bleka. Wilde handlade godis, chips och hot rod på leksaks affären för på marknaden fanns inget för han. Sen hade han spelat och vunnit en massa, pixi bok, bilar, post it block, konservöppnare m.m på night rebels. Han har flyt han :) 



Ensam hemma ikväll, wilde har precis somnat, vi har haft myskväll och kollat på Frost. 

Jag ska kolla gårdagens ack värmland och vräka i mej jordgubbarna. Mums!  Sen lär de bli sängen, jag är så helt otroligt trött och gravid idag. Pust! 😂😂😂 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0