Lördag kväll


Min lediga helg men jobbar denna eftersom det är storhelg och jag ändå har tagit semester 2 av 3 helger denna månaden så lite extra ob kan behövas. Lugn dag på jobbet, tur det för mej med mina höfter/rumpa/korsrygg ont. Sovit som en kratta inatt, obekvämt och ett helt projekt att ens vända sig. Får se om det fortfarande är kvar och gör ont på måndag då ska jag ringa upp till sjukhuset och se om man kan få låna ett sånt där vad det nu heter bälte och testa ifall den gör någon bättring. Inga onda sammandragningar idag och jag vill nog påstå att det är fan så skönare med höftochalltontet än dom iallafall!   

Efter jobbet blev det en tur ut till Guttane så Fridde fick kika där med, kollade på dollarstore och handlade middagsmat och sånt på kvantum. Sen har jag och wilde vart ensamma hemma, jag har vart trött och somna på soffan en timme medans wilde kollade på tv. Bra där med fint väder och allt men va fasiken orkar man inte så... 

Igår hade jag veckans enda lediga dag, pappa och ingela var här på förmiddagen på en kopp kaffe&fika. Sen var wilde bjuden på kalas hos sin kompis William. Även hans saknade kompis Alfons som också han flyttat från dagis var där. Helt underbart att se han ihop med bästa kompisar som han valt själv, vad dom trivs ihop och hur kul dom har. Ljudnivån hög, sån glädje och bus. Tråkigt att dom inte ses så ofta men får väl bli en föräldrauppgift att se till att dom kan ses.. Väldigt trevligt kalas och wilde var så nöjd! :) 

Jag och wilde innan kalaset, och wilde och födelsedags barnet efter att dom hade gått på skattjakt. Vill inte lägga ut fler bilder ifall dom andra inte tycker de är okej denna hade jag även på instagram igår så :) 


Nu ska jag ha lördags mys, vattenmelon och never stop choklad på menyn och så hoppas ja hjärtat kommer från garaget snart så vi kan ha en myskväll och kanske se nån bra film eller nåt ♥

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0