Söndag

 
Sitter vid datorn och skriver, första gången på länge och inser att datorn INTE stavar rätt åt mej när jag slarvar. Alltså att bli bekväm? Kommer inte kunna stava alls om några år med autocorrect som gör det åt en.
 
Söndag var det idag iallafall, borde gå ner till tvättstugan en sväng och sen jaga fram dammusgaren men jag drar på det. Sitter och kollar på massa saker, funderar och planerar. Det är ju så mycket roligare! Wilde sitter på golvet och sliter med en kartong han fixar iordning. Det ska målas, tejpas och fixas. Goa lilla unge han har en plan med den. :)
 
Igår var vi som sagt i Karlstad, nya grejer till bil,tvätt&skurmedel, en fin (och billig!!:)) hissgardin till det som ska bli Wildes nya rum och 2 nya tshirtar till Wilde annars kom ja hem rätt tomhänt. Käkade mat på Max fast jag var sugen på Lövbit m aromsmör på Bergvik resturangen. Blev lite snål så då vart det Max istället. :)
 
Väl hemma sen röjde jag runt uppe och kaoset blev till nåt som kan liknas ordning faktiskt. Gött! Men de tog sina timmar. På kvällen sen vart de Malodifestival men missade halva sen kollade vi på Maria Wern filmen, så bra! Det är film i min smak det.
 
Fick instaframea en bild och mejla till mej själv för att få med en ny bild här. Bild från igår jag och min fina unge. Och hans nya tshirtar med, han var så nöjd så! Eftersom han blivit stor och upptäckt olika superhjältar. :))
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0