Om onsdag..


Igår var det en stor och efterlängtad dag, har inte skrivit om de varken här, på instgram eller facebook innan men flera har vetat länge ändå nämligen att vi ska ha en barn igen. Så spännande och nervöst, har vetat de sen innan jul så känns som jag redan varit gravid i 100 år men får snällt vänta i 100 år till, den 20 augusti är det bf. Har tillbringat drygt 10 veckor med att må nåt alldeles förskräckligt dåligt och legat varenda eftermiddag/kväll under den tiden, har heller inte kunnat jobba några kvällar under den tiden men från nångång v 14 har jag mått bättre igen. I januari var vi på ett tidigt ul i göteborg, i Värmland har dom inga resurser för såna saker längre och man får bara ett ul (det vi var på igår) men jag var så himla nervös, nyfiken och orolig att de var värt varenda mil och varenda krona att åka privat för att få se våran lilla bebis, se att hjärtat slog och ja att den ens fanns där ♥. 

Wilde kommer att bli en bra storebror tror jag, han längtar like mycket som vi gör. Och så är det ju så himla roligt att en till av mina fina vänner ska ha en dryg månad innan oss. Så kul! Tror vi kommer att ha mycket trevligt tillsammans precis som jag och emelie har haft och har med våra jämnåriga. Är ju kul när man är flera. 

Så nu är sommaren iallafall galet efterlängtad och sen är liksom familjen komplett ♥ 


♥♥♥

Kommentera
Postat av: Ulla

<3 till Er!

2015-03-26 @ 21:08:22

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0