Lördag


Började dagen med en tur till fengerfors och barnloppisen som anordnades där.  Var jag Emelie och sandra som åkte dit. Hittade lite smått och gott så är klart nöjd med den turen. 

Lite smått till bebisen, wilde fick ett regnställ dessvärre i minsta laget men funkar ett tag, skulle egentligen bara ha byxor tills jackorna han har men fanns inte bara byxor och så va detta så himla billigt så de kan han ha ett tag. Han fick också en stor bärgarn bil, egentligen är han väl lite stor för såna bilar men han älskar dom och jag ville att även han skulle få nåt från loppan så :) 
Köpte lite till mig själv med, mammatunika, Mammajeans och en väska. 

Hem till pappa och Ingela där barna var sen när vi kom hem till säffle och hade släppt av Sandra hemma. Pappa bjöd på pizza dilans, det smaka gott de och trevligt att umgås. ♥
Tack för idag allihopa! 

Resten av dagen har jag och wilde tillbringat ensamma helt i lugn och ro. Skönt! Kollat film, plockat lite eller bara slappat. Resten av kvällen fortsätter så. Ensamma hemma är vi också för hjärtat är i Lidköping och power vårmarknad.  

Imorn blir det kalas för syrran sen är det full fart mot en ny jobb vecka, påsk och allt som är på gång. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0