Babyboxar


När man väntar barn finns en hel uppsjö av olika babyboxar som man får, dom är helt fullproppade med reklam och produkter som gör att man får chansen att testa och se vad man gillar. Toppen tycker jag och har såklart passat på att hämta ut dessa. Tror jag väntar på 2 till, en från babyland/apotea och en från Libero. Återstår att se när dom dyker upp. Hittils har jag fått dessa iallafall. 

Babyproffsen 

Blöjor, haklapp, flaska & blöjprover m.m. Bra och användbart får ⭐⭐⭐⭐

Alltforforaldrar.se

Tidning och en kupong till kappahl som gör att man kan hämta en body. Enkelt och bra tycker jag får ⭐ ⭐⭐⭐

Loyds apotek 

Fin box, söt napp men innehöll mest papper och reklam. Får ⭐⭐⭐

Apotek hjärtat 

Full poäng, slåss med kronan och första platsen i bästa babyboxen änsålänge. Massor med användbara saker. Får ⭐⭐⭐⭐⭐

Kronans apotek

Även denna får full poäng , hur mycket bra och användbar påse. Bäst var Mam flaskan, full pott även på denna ⭐⭐⭐⭐⭐

Baby to be (apoteksgruppen)

Klart sämst var inte värd bestyren ens med att hämta ut den. Lovade mer vad den var tyvärr. Söt mössa annars näh. Får bara ⭐⭐. 

Goboken
Söta saker till babyn, man får betala frakt och säga upp själv men klart värd pengarna för frakten. Får ⭐⭐⭐. Hade fått fler om frakten varit lite lägre. 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0