Ullareeeeed

3e inlägget för idag :) 

Klockan ringde 03.00, hade sovit kasst och tänkte bara nej nej! Men klev ur sängen...inser att jag har lika ont i både mage, höfter, rumpa ja allt som när jag gick och la mej. Alldeles för få timmar sömn är förmodligen lika med att kroppen inte hinner vila för att återställa och lugna sig när man inte får tillräckligt med sömn. Men till ullared skulle ja minsann såklart! :) Mot åmål och möta upp syrran&tom, byta bil för min del också då och full fart mot paradiset. Körde hela vägen ner, kom lite väl tidigt men fick perfekt parkeringsplats så de va värt och va 40 min tidiga. Fint väder så helt okej att stå ute. Äntligen blev klockan iallafall 8, hittade som vanligt en massa bra saker, fina saker och billiga saker. Köpte med lite till andra också. Fick tag på de mesta ja ville ha men inte allt fast ändå mer än ja skulle ha. Och pengarna tog konstigt nog slut fast jag hade kunnat köpt dubbelt så mycket till! :)  Klara inne på gekås strax innan 1 tiden, ingen kö ut men vilken kassörska ja fick!! Hade köpt sån där stor ullaredsbag för att packa i för att ha hemma sen att packa grejer/kläder i. När den var färdigpackad upptäcktes att den va trasig, sa det till kassörskan och hon svarade mej Ja då får du packa upp allt igen då annars får du ingen ny! Alltså va?! Service eller? Nyss handlat för flera tusen och deras bag som jag betalt för är trasig!!! Nä då får de va sa ja. Syrran tyckte dock vi skulle testa en annan kassa. Jätte trevlig tjej, ja men självklart då ska ni få en ny vi har ersättningsbagar för dom som är trasiga. Hon ringer på en 3e tjej lika trevlig den som kommer med en ny och säger självklart behöver du inte packa upp om du inte vill en ny bag får du ändå.. Så ska de vara! 

Käkade iallafall mat sen på den där sjukt goda nya pizzerian, gick och kollade på skor avslutningsvis. Köpte såna vanliga sandaler/tofflor till mig. Biosandal kanske dom kallas? Och 2 par skor till wilde, likadana fast i olika storlekar som var på mega rea. Ord pris 599:- kostade 99 istället och så va det 3 för 2. Så 1 par till mig och 2 till han för 298:- och den sammanlagda rabatten var 1099:- Helt okej vill jag påstå, shopping när det är som bäst. :)

Dags att påbörja hemresan sen såklart med en latte från rasta på hörnet med, när jag satte mej i bilen insåg jag att resan skulle bli hemsk! Hade så ont så de var helt galet verkligen. Orka knappt sitta. Och vi som trodde vi skulle klara rusningen hamnade mitt i smeten eftersom den började tidigare pga midsommarhelgen. Alltså dra åt skogen va tid de tog hem. Jag som knappt orka sitta där och behövde få komma ur bilen tyckte iallafall att vi skulle svänga av och åka över Trollhättan istället för Uddevalla och tur var väl de för mot Uddevalla sen kom på de upp trafikmeddelande om olycka och oändliga köer. Hamnade dock i en ny smet i Trollhättan och var inte hemma förrens halv 7 sen. 3.5 timme ner nästan 5 hem. Puh! Men de får de värt, en bra dag med mycket fynd och nöjd Sandra. 

Ska visa upp en del här iallafall. 

Till wilde... 

Nytt till rummet, en härlig filt, finkläder till nästa helgs dop&konfirmation och lite sommar/uteleksaker. Kalsonger,byxor också som inte är med på bild. Av syrran fick han snacks (inte på bild heller) och armpuffarna med spindelmannen. :) 

 Gott och blandat, bunkrade med nya presentpapper och tillbehör. Nya lampskärmar, mamma kläder leggins och ett linne. Och en hood inte mamma att ha sen till hösten. Köpte även massa underkläder till oss, smycken och lite skönhetsgrejer. 


Och till bebis..

Ugglor ♥♥♥ Pyjamser, nappar, förvaringsburkar. Pyjams med giraff också och den snygga ankarebodyn. Så nöjd! 

Nappflaska, finaste vagn/vagga sängkläderna, absolut snyggaste regnskyddet till vagnen i zebramönstrat. Och en kul bra att ha box från libero/polarn och pyret för en billig peng. Köpte också insektsnät till vagnen, vitt lakan och mam pumpset (ej på bild de heller). Syrran köpte den underbara finstickade dressen. 

Mycket födelsedagar och annat på gång med och hittade faktiskt en hel del presenter till det. Skönt och ha de lite nästan klart. :) 

Tackar min bäste shoppingvän för en lika bra dag som vanligt, längtar redan tills nästa gång. Jag och syrran är bäst på shopping tillsammans! Vill samma sak och är lika effektiva och målmedvetna. :) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0