Onsdag


Igår jobbade jag bara till halv 2, fort hem och bytte om, hämtade wilde och sen åkte vi mot Slottsbron och Sandra&william. En trevlig eftermiddag, wilde och william både lekte och kollade film och jag och Sandra kunde bara sitta och tjata. Så sällan vi gör de så guld värt! Blev där drygt 3 timmar sen var det dessvärre dags att åka hemöver för wilde behövde i säng, är det mitt i veckan och inte ledigt så behövs sömn så man orkar med tidiga mornar och dagis. Wilde var mycket nöjd som hade fått en massa coola kläder (och skor&ytterkläder) efter william med hem, döskallar och pirater i massor. Vet inte hur ja någonsin ska kunna ge igen för allt fint Wilde får efter william men får på nåt sätt försöka. :) Även en fin 16" cykel som william växt ur följde med hem, bara skruva fast en skärm och stödhjulen så är det bara ut och åka sen. 👍

Tack för både grejer och trevlig eftermiddag, måste göras om snart! Blir iallafall lättare snart när jag är ledig på heltid. :) 

Busongar! 😂 Att bara se helt vanlig ut på bild gick inte alls de!  


Idag har ja jobbat 7-16, åh jag är bara så trött och sleten idag. Ont i magen, ont i höfter och rumpa. Känner mej som en lungsjuk sjöko så fort jag ska göra nåt minsta ansträngande. Huset ser ut men de har ja inte orkat med alls, men tvättberget och all ren tvätt som behövdes tas omhand har fått sej en omgång iallafall bättre än inget och bra gjort trots noll motivation och ork. Längtar tills helgen när vi är lediga igen allihopa, har inga planer i dagsläget. Bara va lediga!   

Imorse var de drygt att komma ur sängen när det ser ut såhär. 
Fina älskade lilla unge som kom smygandes imorse med katten under armen för att sova hos oss. ♥

Ikväll blir det tidigt i säng ska bara vänta på den sista maskinen ska bli klar. Tråkigt på tv ikväll då kan man lila gärna sova. 💤💤💤


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0