Lördag


Idag har det varit fullt upp sen klockan ringde, först ett litet pass på jobbet. Sen hem och göra oss iordning och styra bilen mot Kila kyrka för Markus konfirmation. Insåg redan i kyrkan att jag var en stor tidsoptimist som trodde vi skulle hinna på dopet så vi bestämde oss för att hoppa dopet i kyrkan för hade aldrig hunnit dit. Wilde ville dock på Lillies dop så han åkte med Ewa och Micael han medans vi åkte till Långserud, åt och umgicks innan vi styrde mot Huggenäs och dopkalaset. Alltså vilket sockersött dopkalas!! Rosa och perfekt matchat, ett oändligt fika bord och superfina tårtor. Riktigt tjejigt och fint. Till slut var även alla samlade där efter konfirmations kalsset, en riktigt familjedag har det varit. 

Jag och min fina unge ♥

Från dopkalaset, fikat, tårtorna, det fina paketet vi gav och för en gångs skulle hade jag pysslat ihop ett eget kort. I paktet gömde sig ett jabadabado kakfat, så sött så! Och verkade bli omtyckt :) 

Från konfirmationen hade jag inte en enda bild...


Dagen har varit trevlig men de var allt gött och komma hem tillslut. Jag har bestämt att vi ska ha filmmyskväll, äta baguetter till kvällsmat, vräka i mej en massa jordgubbar&melon också till filmen. Men först ska wilde i säng, tårtan jag ska bjuda på imorn på jobbet ska göras så gott som klar och brorsan paket ska slås in för imorn efter jobbet blir det kalas för han i Åmål.



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0