Fredag


Ombytta roller, jag ligger vaken i sängen och väntar på att wilde ska vakna. Verkar som hans morgonpiggghet blivit lite bättre för han sover mer och mer på morgonen nu. Skönt de för att gå upp före 6 när man är ledig är inte kul, dessutom blir man både piggare och på bättre humör när man sovit tillräckligt. 

Igår blev de visst en spontan tur till åmål, syrrans katt var på veterinären här i säffle och mamma hade lovat och köra hem Tom med den för syrran skulle jobba men när de var dags så svarade hon inte i telefon så då körde jag och wilde hem dom istället och när vi ändå var i Åmål så ringde jag mormor, hämtade henne så var vi och kollade i min favoritaffär handelshuset sen körde vi henne till Illern. På handelshuset hittade vi så mycket fint så idag ska vi dit och handla doppresent. Jag hittade saker att önska mej när jag fyller år. 

Så här har ni min önskelista tillsammans med presentkort på Ikea, (eller kanske på just handelshuset), pengar till klippning och escada turqiose summer parfym. :)) 

Efter åmålsturen åkte vi hem och käka smörgås och packade fika för att dra till lekparken nån timme. Alltid lika trevligt de! Regnade när vi åkte men de gick över som tur va :) 

Avslutade dagen med att pappan i huset faktiskt var hemma och inte i garaget så vi va och handla,  åt mat, sen grejades det i Wildes rum med tv, tavelhyllor och så. Och sen jordgubbar, grädde och Secret lies på tv ♥ 

Bra torsdag! 



Idag ska vi först fixa lite grejer här i stan, sen rullar vi mot åmål för att umgås med syrran&handla doppresent. Ikväll blir det förbereda för imorn och grubbla på vad jag ska ha på mig. Har 4 alternativ, lutar åt en lång ljus jeans färgad  maxiklänning... Eller grå maxiklänning? Tar ja den grå slipper jag dessutom stryka :D 

Blir det ruggigt väder har jag en fin mörkgrå finstickad mammaklänning jag kan ha men den passar liksom inte om solen lyser och det varmt. 

Annars blir det väl att vara en tråkig tjej med leggins och lång topp de är ju ända "jag" de. Och det är bannemej inte lätt att hitta nåt att va fin i när inget sitter bra utom riktiga mamma kläder.

Hörs ikväll eller under helgen igen. 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0