Bebisuppdatering -80% avklarat


Idag säger appen 80% och med de bara 20% kvar, känns plötsligt som en baggis när man tänker på vad kort tid som är kvar mot tiden som gått. Känns också väldigt skönt med stundande ledighet. Imorn går vi in i ny vecka också, 33. I appen står det att bebis nu i denna vecka kommer vara ca 43 cm och väga mellan 1.9 och 2.1 kg ungefär. Det står även att i denna veckan lägger sig förmodligen bebisen tillrätta och det kommer att minska tryck och göra det lättare att andas och jag längtar verkligen efter känslan att kunna andas ordentligt för det är klart på topp (bott kanske man ska kalla de) listan av jobbigaste "symptom". Så det skulle jag tacka för med tanke på att jag inte lär slippa varken dom onda sammandragningarna, foglossningen, känslan av att inte trivas med sig själv, värmen och halsbrännan. Så skönt om nåt faktiskt avtar! Kan ju kanske vara så att även foglossningen och sammandragningarna faktiskt blir lite bättre nu med för det är ju klart lugnare och lindrigare ju mer jag är ledig. Tror ju inte det försvinner men kan ju lindras! 

Längtar iallafall helt otroligt efter augusti, vill ha våran lilla bebis här hos oss istället!  Och wilde längtar som bara den efter de han tror ska vara en lillasyster, han planerar och är så mån om bebisen hela tiden. Kramar mej för bebisen tycker nog om kramar. Kan säkert komma dagar sen när det blir kamp om uppmärksamheten, trots och avundsjuka men tror ändå han kommer ta detta bra och fortsätta vara mån om bebisen och go mot den. ♥♥♥ 

Lite nytt till bebisen med, kunde inte låta bli att ta en Vi föräldrar prenumeration till för alltså dom sängkläderna!! Hade jag vetat att de skulle bli en tjej skulle jag dessutom lätt tagit en 3 för att få det rosa men nu får det räcka med mintgrönt och beige. Som vanligt får man massa fina premier&tidningen för knappt några pengar alls. Sängkläderna, den lilla goa kaninen från molli toys, The body shop duschgel (gillade tyvärr inte doften men men) och 4 nummer av tidningen för 99:- 
Kaninen har wilde bestämt att han ska ta hand om så den slipper vara ensam tills bebis kommer. 

Idag landade dessutom den söta ryggsäcken i brevlådan. Lite för "tidigt" med ryggsäck kanske men hade köpt massa libero när ica ♥at sålde ut och skickade man in kvitto så fick man den gratis så lika bra att skicka in! :) Den som spar hon har ni vet ;) Wilde tyckte dock att han och bebisen ska ha likadana så han vill att vi ska skicka in på 1 till. Tror jag har kvitton på nåt mer så får väl göra de. Att han redan har den i blått från tidigare spelade ingen roll för den skulle vara likadan de va viktigast de. 



Kommentera
Postat av: Sandra

Jag längtar jag med😍😍😍😍😍

2015-06-25 @ 23:20:24

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0